Po pár klikoch v e-shopoch skončil nielen s oblečením, ale aj s malým zverincom. Napísal to denník South China Morning Post. Spoločnosť Alibaba svoj komerčne úspešný zľavový sviatok Singles Day zaviedla v roku 2009 a odvtedy sa rozrástol tak, že je oveľa väčší ako Black Friday a Cyber Monday dovedna, čo sú obdobné nákupné akcie v USA a ďalších krajinách.
Nemenovaný muž zdieľal svoju alkoholickú skúsenosť na aplikácii WeChat a neskôr aj na čínskej sociálnej sieti Weibo. Príspevok si vyslúžil vyše 22.000 komentárov a 18.000 lajkov. "Včera ráno, keď som bol opitý, klikol som na (e-shop) Taobao a začal nakupovať," napísal muž. "Po celý čas som si myslel, že som si kúpil iba dve sady oblečenia. Potom som sa pozrel, či mi obchod už tovar poslal... prišiel som na to, že som kúpil aj prasa a páva," napísal zaskočený muž. Neskôr zistil, že v ďalšom e-shope si objednal obrovského mloka. "Mimoriadne rozkošné thajské mini prasa" ho vyšlo na 278 jüanov (cca 35 €), páv modrý na 390 (cca 50 €) a trojkilový mlok na 288 jüanů (cca 37 €).